Na této stránce budeme vkládat aktuální nabídky zaměstnání nejen pro knihovníky z celé republiky. Třeba vás nějaká nabídka zaujme.

Mnoho štěstí na další životní dráze přeje váš knihovník!


Knihovna Univerzity Palackého v Olomouci přijme pracovnici/pracovníka na pozici

KNIHOVNICE/KNIHOVNÍK VÝPŮJČNÍHO ODDĚLENÍ

Náplň práce:

  • knihovní provoz výpůjčního oddělení, práce v knihovním systému ARL Cosmotron
  • výpůjční, referenční, informační služby, orientace v EIZ, školení základů informační gramotnosti pro uživatele
  • práce spojené s ochranou, revizemi, údržbou a vyřazováním knihovního fondu, při inventarizaci majetku

Požadujeme:

  • SŠ, VOŠ nebo VŠ (SŠ, VOŠ, VŠ knihovnického nebo informatického směru výhodou)
  • komunikační a organizační schopnosti
  • vyšší počítačovou gramotnost
  • znalost AJ je výhodou
  • pozitivní vztah k práci s lidmi
  • schopnost samostatné a týmové práce, pečlivost, systematičnost
  • trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • hlavní pracovní poměr 1,0 na úseku služeb
  • možnost prohlubování odborných znalostí a dovedností
  • podporu účasti v Erasmu+ pro zaměstnance UP
  • benefity pro zaměstnance UP (28 dnů dovolené, stravování v menze atd.)
  • jistota seriózního zaměstnavatele a dlouhodobá pracovní perspektiva

Předpokládaný nástup: 09/2018

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem zasílejte pouze elektronickou poštou, a sice nejpozději do 31.7.2018 na e-mailovou adresu: helena.sedlackova@upol.cz.

Mgr. Helena Sedláčková
ředitelka


Ústav pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., vyhlašuje veřejné výběrové řízení
na obsazení následujících pracovních pozic ve Středisku literárněvědných informací:Odborný bibliograf – pracovník Biografického archivu (výše úvazku 1,0)

Samostatný pracovník digitalizačního úseku (výše úvazku 1,0, popř. nižší)

Předpokládaný nástup: září/říjen 2018, popř. dle dohody

Bližší specifikace vypisovaných pozic jsou k dispozici zde:

Přihlášky obsahující strukturovaný odborný životopis, popř. osobní bibliografii,
a motivační dopis zasílejte, prosím, na email: literatura@ucl.cas.czči poštou na adresu:

Ústav pro českou literaturu AV ČR, v. v. i.
Na Florenci 1420/3
110 00 Praha 1

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK: 8. 8. 2018.


Knihovna FF UK hledá knihovníka na výpůjční pult do Knihovny anglistiky a romanistiky.

Nástup 17. září 2018 nebo dle dohody, úvazek 1,0.

požadavky:

  • knihovnické vzdělání nebo praxe (vhodné i pro absolventy)
  • znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • znalost dalších jazyků výhodou
  • všeobecný přehled se zaměřením na fondy Filozofické fakulty UK
  • vstřícnost a ochotný přístup

nabízíme:

náplň práce:

  • práce na výpůjčním pultu
  • další pomocné práce v knihovně

Životopisy a motivační dopisy zasílejte, prosím, do 31.8.2018 Janě Hezinové (jana.hezinova@ff.cuni.cz). Vybraní zájemci se zúčastní výběrového řízení.


Knihovna FF UK hledá katalogizátora.

Nástup 1. října 2018 nebo dle dohody, úvazek 1,0. Pozice na dobu určitou (do r. 2022)

požadavky:

  • knihovnické vzdělání nebo praxe (vhodné i pro absolventy)
  • znalost pravidel RDA a MARC 21 výhodou
  • znalost knihovního systému Aleph výhodou
  • všeobecný přehled se zaměřením na fondy Filozofické fakulty UK
  • vstřícnost a ochotný přístup

nabízíme:

náplň práce:

  • katalogizace

Životopisy a motivační dopisy zasílejte, prosím, do 31.8.2018 Janě Hezinové (jana.hezinova@ff.cuni.cz). Vybraní zájemci se zúčastní výběrového řízení. V reakci prosím uveďte, že máte zájem o pozici katalogizátor.


Knihovna Fakulty podnikatelské VUT v Brně přijme pracovníka/pracovnici na pozici vedoucí fakultní knihovny na zástup za MD.Nástup k 1. 9. 2018.

Náplň práce:

  • zajištění celkového provozu knihovny,
  • plánování rozvoje knihovny,
  • organizace a řízení činnosti zaměstnanců knihovny,
  • profilování a doplňování fondu knihovny,
  • podpora akademických pracovníků v oblasti publikování,
  • poradenství v oblasti bibliografických citací,
  • podpora informačního vzdělávání,
  • zajišťování MVS, rešeršní činnost,
  • knihovnické a bibliografické, referenční a informační služby,
  • komunikace na sociálních sítích, správa webu knihovny.

Požadavky:

  • ukončené SŠ/VŠ knihovnické vzdělání, v případě jiného vzdělání, nutná praxe v knihovně,
  • praxe minimálně 3 roky praxe v oboru knihovnictví a informačních služeb,
  • organizační a komunikační dovednosti, schopnost konstruktivního řešení problémů,
  • zkušenosti s vedením výhodou,
  • znalost práce s databázovými systémy, orientace v elektronických informačních zdrojích,
  • znalost anglického jazyka na dobré komunikační úrovni,
  • počítačová gramotnost, prezentační dovednosti,
  • vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, časová flexibilita,
  • ochota učit se, aktivní přístup ke svěřeným úkolům,
  • znalost tvorby bibliografických citací dle normy ČSN ISO 690,
  • znalost práce v systémech Aleph a Primo výhodou.

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek (zástup za mateřskou dovolenou),
  • pestrou pracovní náplň,
  • podporu v osobnostním růstu, včetně výuky jazyků,
  • 6 týdnů dovolené,
  • stravenky,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • platové zařazení dle vnitřního předpisu Mzdový řád VUT podle § 36 odst. 2 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, platová třída 10.

Strukturovaný životopis s přehledem dosavadní praxe zasílejte do 20. 8. 2018 na e-mail: triskova@fbm.vutbr.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.


Vysoká škola ekonomická v Praze, Centrum informačních a knihovnických služeb přijme pracovníka/pracovnici na pozici knihovník/knihovnice v oddělení Informační podpora studia a výzkumu jako zástup za MD/RD. Tutéž pozici nabízíme i na stálý pracovní poměr.

Hlavní náplň práce:
  • vytváření odborných rešerší z českých i zahraničních zdrojů
  • poskytování konzultací v oblasti práce s informačními zdroji
  • obsahová správa webových stránek věnovaných informačním zdrojům a citování
  • školení uživatelů, samostatná příprava vzdělávacích modulů, organizace seminářů
Požadavky:
  • VŠ vzdělání, ekonomický a/nebo knihovnický směr výhodou
  • znalost rešeršních strategií v českých i zahraničních EIZ
  • schopnost vést semináře, zkušenosti s výukou výhodou
  • samostatnost, spolehlivost, komunikativnost, schopnost týmové práce
  • dobrá znalost MS Office
  • pokročilá znalost angličtiny
Nabízíme:
  • zajímavou práci v odborné knihovně v centru Prahy
  • 5 týdnů dovolené
  • zvýhodněné stravování, zvýhodněný tel. tarif vč. dat, příspěvek na důchodové připojištění, možnost využití firemní školky, jazykové vzdělávání zaměstnanců
  • možnost částečného úvazku
  • platové zařazení dle vzdělání a praxe podle platného mzdového tarifu VŠE
  • možnost profesního růstu
Předpokládaný nástup v září 2018 nebo podle dohody.
Kontakt: Ing. Václav Šubrta, tel.: 224 095 601.
Profesní životopis doplněný stručným motivačním dopisem prosím zasílejte e-mailem na adresu subrta@vse.cz.